Można mieć pomysł, można mieć zasoby, ale od czego zacząć realizację? Wbrew pozorom powyższe nie dotyczy rzeczy błahych – bo firmowych danych, które na co dzień przechowujemy, przetwarzamy i udostępniamy.
Jedną z odpowiedzi na to pytanie może być konferencja, która pozwoli prześledzić cały proces inwestycyjny dotyczący budowy data center, adaptacji pomieszczeń pod serwerownię oraz kwestie optymalizacji posiadanych zasobów.
Już 16 grudnia w Warszawie razem zastanowimy się nad tym:
- Czy u siebie czy na zewnątrz?
- I czy odpowiedź TAK oznacza więcej korzyści czy zagrożeń?
Zasadnicza tematyka konferencji:
- współczesne zagrożenia dla bezpieczeństwa danych
- budować data center czy kupować usługi?
- budowa nowoczesnego centrum danych – projekt, wybór dostawcy, koszty i realizacja
- codzienność w DC – zarządzanie centrum danych
- infrastruktura techniczna Data Center – wybór rozwiązań a eksploatacja
- bezpieczeństwo w data center – przegląd rozwiązań
- optymalizacja data center
- technologia cloud computing – alternatywa?
- najlepsze praktyki
Do udziału zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za: składowanie i przetwarzanie firmowych danych, pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy; zarządzanie centrami danych w firmie
- dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu
- kierowników projektów
- szefów działów technicznych
- szefów działów IT
- szefów bezpieczeństwa
- doradców zarządu
Mamy nadzieję, że tematyka spotka się z Państwa zainteresowaniem i będziemy mieli okazję gościć Państwa podczas konferencji.
Już dziś zapraszamy do rezerwacji miejsca (ilość ograniczona)
Zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji, możliwość konsultacji
Kontakt z organizatorem:
Anna Włodarska
Kierownik Projektu
tel. +48 725 792 691
fax. (0-22) 244 25 37
anna.wlodarska@multitrain.pl