Można mieć pomysł, można mieć zasoby, ale od czego zacząć realizację? Wbrew pozorom powyższe nie dotyczy rzeczy błahych – bo firmowych danych, które na co dzień przechowujemy, przetwarzamy i udostępniamy.

Jedną z odpowiedzi na to pytanie może być konferencja, która pozwoli prześledzić cały proces inwestycyjny dotyczący budowy data center, adaptacji pomieszczeń pod serwerownię oraz kwestie optymalizacji posiadanych zasobów.

Już 16 grudnia w Warszawie razem zastanowimy się nad tym:

  • Czy u siebie czy na zewnątrz?
  • I czy odpowiedź TAK oznacza więcej korzyści czy zagrożeń?

 

Zasadnicza tematyka konferencji:

  • współczesne zagrożenia dla bezpieczeństwa danych
  • budować data center czy kupować usługi?
  • budowa nowoczesnego centrum danych – projekt, wybór dostawcy, koszty i realizacja
  • codzienność w DC – zarządzanie centrum danych
  • infrastruktura techniczna Data Center – wybór rozwiązań a eksploatacja
  • bezpieczeństwo w data center – przegląd rozwiązań
  • optymalizacja data center
  • technologia cloud computing – alternatywa?
  • najlepsze praktyki

Do udziału zapraszamy:

  • osoby odpowiedzialne za: składowanie i przetwarzanie firmowych danych, pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy; zarządzanie centrami danych w firmie
  • dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu
  • kierowników projektów
  • szefów działów technicznych
  • szefów działów IT
  • szefów bezpieczeństwa
  • doradców zarządu

Mamy nadzieję, że tematyka spotka się z Państwa zainteresowaniem i będziemy mieli okazję gościć Państwa podczas konferencji.

Już dziś zapraszamy do rezerwacji miejsca (ilość ograniczona)

Rejestracja >>>

Zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji, możliwość konsultacji

Kontakt z organizatorem:

Anna Włodarska
Kierownik Projektu
tel. +48 725 792 691
fax. (0-22) 244 25 37
anna.wlodarska@multitrain.pl