Neonet, Lukas Bank, Grupa Zakupowa firm Bosch, BSH, Siemens, Hoop Polska – to tylko kilka z firm działających na terenie całego kraju, które w 2011 roku będą korzystać z energii sprzedawanej przez Tauron Polska Energia. Tym samym cały czas rośnie liczba klientów biznesowych Grupy Tauron.
 
– Grupa Tauron prowadzi intensywne działania w celu utrzymania klientów oraz pozyskiwania nowych. Działania te prowadzone są w samej spółce sprzedażowej Tauron Sprzedaż, jak i na poziomie holdingowym. Rynek klientów biznesowych jest w pełni konkurencyjny, o pozyskaniu nowego klienta decydują najmniejsze kwoty. Koncentracja sprzedaży w jednej spółce Tauron Sprzedaż, będąca wynikiem wdrażania modelu biznesowego, jeszcze bardziej poprawi naszą efektywność, co przełoży się na atrakcyjność oferty handlowej – mówi Dariusz Lubera, prezes zarządu Tauron Polska Energia.

W 2010 roku liczba klientów Grupy dynamicznie wzrastała. W minionym roku w energię z Grupy zaopatrywało się 80 proc. sektora hutniczego w kraju oraz klienci tacy jak: Danone, sieci sklepów wielkopowierzchniowych Carrefour i Auchan, PKN ORLEN, koncerny medialne Radio RMF FM i Interia.pl oraz wydawnictwa Bauer i Polskapresse.

Źródło: Tauron