Wyświetlacz LED ma 1,1 cala, i wykonany jest za pomocą technologii "EFB (klejenia folii EPI)". Technologia EFB jest to technologia do wiązania różnych materiałów przez wykorzystanie sił międzycząsteczkowych. To eliminuje potrzebę stosowania kleju, dzięki czemu elementy są mniejsze i mniejsze są koszty ich wytworzenia.
Pobór mocy nowych wyświetlaczy head-up wynosi 1/10 tych z wyświetlaczy head-up, które wyświetlają informacje przez połączenie podświetlenia LED oraz panel LCD. W rezultacie, dzięki diodom LED nowe urządzenie generuje mniej ciepła, co pozwala na stosowanie prostszych radiatorów.

"Head-up wyświetla za pomocą panelu LCD dlatego są dostępne tylko dla luksusowych samochodów ale z naszym wyświetlaczem LED, wyświetlacze takie będą mogły być stosowane z powodzeniem nawet w tanich konstrukcjach".
Nowy wyświetlacz ma przewagę nad wyświetlaczami istniejącymi oprócz zużycia energii pod względem rozdzielczości i jasności. Firma opracowała już technologię EFB aby realizować elementy LED od 20μm (odpowiednik 1200 dpi) do 40μm (co odpowiada 600 dpi).

Luminancja nowego wyświetlacza wynosi 32.000cd/m2 przy maksymalnej w przypadku emisji całej powierzchni około 100.000cd/m2. Ponadto, jest to możliwy do realizacji współczynnik kontrastu 9,000:1 lub wyższe dzięki czemu w porównaniu z wyświetlaczami LCD, ekran nowego można łatwo przeglądać w jaśniejszych miejscach i na zewnątrz, podała spółka.
Firma zamierza zaimplementować wyświetlacz LED obsługujący paletę RGB, aby zwiększyć jego możliwości co do kolorów a także w przeciągu 3-5 lat wprowadzić wynalazek do urządzeń mobilnych.