Rusza kampania informacyjna pod hasłem „Wspólna marka”. Jej celem jest zakomunikowanie klientom EnergiiPro Gigawat i Enionu Energii, spółek zajmujących się sprzedażą energii w Grupie Tauron, że rozpoczynają one działalność pod wspólną marką – Tauron Polska Energia.

Kampania będzie trwała od 16 listopada do 20 grudnia. Obejmie obszar działania spółek sprzedażowych Grupy Tauron, w tym m.in. takie ośrodki, jak Wrocław, Kraków, Katowice, Opole, Jelenią Górę, Legnicę, Wałbrzych, Częstochowę, Bielsko-Białą, Tarnów, Sosnowiec, Dąbrowę Górniczą i Będzin. W tych miastach pojawią się billboardy z hasłem „Łączy nas wspólna energia”, a w Krakowie, Wrocławiu i Katowicach wielkoformatowe siatki reklamujące kampanię. Reklamy będą emitowane w prasie regionalnej oraz spotach radiowych. Pojawią się także na autobusach. W ramach kampanii zostanie uruchomiona specjalna strona internetowa – www.wspolnaenergia.pl.

Ważnym elementem kampanii będzie konkurs SMS-owy „Energia elektryczna w prezencie” skierowany do klientów EnergiiPro Gigawat i Enionu Energii. Nie zabraknie także wydarzeń specjalnych, organizowanych na stoiskach promocyjnych Tauron Polska Energia w dwudziestu galeriach handlowych, gdzie przygotowano wiele atrakcji dla dzieci i dorosłych.

– Obie spółki sprzedażowe funkcjonują w ramach jednej grupy. Chcemy w większym niż do tej pory stopniu poinformować o tym naszych klientów. Jestem przekonany, że dzięki naszym działaniom zwiększy się rozpoznawalność marki Tauron Polska Energia. Budujemy silną markę i wizerunek godnego zaufania partnera – powiedział Krzysztof Zamasz, wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych Tauron Polska Energia.

TAURON